Diseño y fabricación de juguetes como didáctica de aprendizaje
Toys manufacturing as a learning didactic
Contenido principal del artículo
Descargas
Detalles del artículo
Aptitudes pertenecientes al campo de la motricidad. (2000). Obtenido de www.uam.es
Byung ChulKim, D. (2013). Feature-based simplification of boundary representation models using sequential literative volume decomposition. Department of Mechanical Engineering,, 702 -711.
M, A. Á. (2007). Educación psicomotriz (3-8 años), cuerpo movimiento, percepción, afectividad, una propuesta teórico practica. Barcelona: Grao.
M. Sortino, S. B. (2013). Compensation of geometrical errors of CAM/CNC machined parts by means of 3D work
piece model adaptation. . DIEGM –Department of Electrical, Management and Mechanical Engineering, University of Udine, Italy,.
Musach, M. T. (23 de Noviembre de 2003). Niños Especiales. Obtenido de www.mipediatra.com.mx
Nad'a Vondrová, L. S. (2013). Tandemat- a Didactic Game for Secondary Mathematics and its Potencial. procedia - social and Behavioral Sciences, 488-493.
Nunez, J. A. (s.f.). Picomotricidad y educación infantil. Obtenido de www.redescolar.ilce.edu.mx
Parlett, D. (1999). The Oxford history of Board Games. Great Britain: Oxford University press.
The Online Guide to Traditional Games. (s.f.). Obtenido de Bagatelle - History and Useful Information: http://www.tradgames.org.uk/games/Bagatelle.htm
Zoe Kosmandoudi, T. L. (Marzo de 2013). Review: Engineering design using game-enhanced CAD: The potencial to augment the user experience with game elements. Computer Aided Desing, 45, 777-795.