Vol. 7 No. 7 (2017): Julio-Diciembre

Femal eperception: advantages and disadvantages of virtual shopping

Percepción femenina: ventajas y desventajas de la compra virtual

Ríos Quintana Yeily Marcela , Moreno Mendoza Edward Fabian , Pineda López Cindy Paola

Article Visits 827 | PDF Visits 610

DOI https://doi.org/10.22463/24221783.2420

2-8 |

Analysis of the use of information and communication technologies in students in the educatión system

Análisis del uso de tecnologías de la información y comunicación en el sistema educativo

Torres Santiago Andrea Camila

Article Visits 474 | PDF Visits 150

DOI https://doi.org/10.22463/24221783.2422

9-16 |

Employment projections for business students

Proyecciones laborales de los estudiantes de Administración de Empresas

Suarez Carvajalino Luz Dary , Quintero Quintero Wilder

Article Visits 244 | PDF Visits 364

DOI https://doi.org/10.22463/24221783.2424

17-21 |

Technologies in the healthy eating habits of business students

Las tecnologías en los hábitos alimenticios saludables de los estudiantes de Administración de Empresas

Ortiz Torrado Yuliana , Pacheco Sánchez Carlos Alberto

Article Visits 374 | PDF Visits 391

DOI https://doi.org/10.22463/24221783.2425

22-26 |

Teaching strategies in music education teacher training

Estrategias de enseñanza en la formación de los docentes de educación musical

Márquez Rangel José Antonio

Article Visits 257 | PDF Visits 177

DOI https://doi.org/10.22463/24221783.2426

27-38 |

Psychology of color as a strategy for advertising agencies

Psicología del Color: Estrategias inmersas en el servicio de las agencias de publicidad

Ortiz Barbosa María Fernanda, Pacheco Sánchez Carlos Alberto

Article Visits 6111 | PDF Visits 4021

DOI https://doi.org/10.22463/24221783.2427

39-45 |

OJS System - Metabiblioteca |